kızlar merhaba ilk başlığım bu benim biraz heyecanlıyım :)
konuya gelelim evdeki ütüyü (eşimin bekarlık üyüsü 10 yıllık) temizledim limon tuzu ile. ütü yaparken kokuyor ve bebeğin eşyalarını onunla ütülemek istemiyorum. bunun markası arzum ve gerçekten çok memnun kaldığım bir ütü oldu annem bile çok beğendi. o yüzden sizlere sormak istiyorum kullandığınız ve memnun kaldığınız ütü markaları neler?