bukusum hamileyken cok post actim yorumlqr okudum yarisi yakmiyor yarisi yakiyor diyordu bu mustela ve sebamed e kafayi cok takmistim alicam diye ama sonra cok pahali almamaya karar verdim dogum yapmadan bi kac ay once kendime dalin sampuan almistim kullandim bebegim dogunca ona kullanmaya devam ettim bi sıkıntı yaşamadim cok sukur yani bu zorngunlerde bu markalqra para vermeye gerek yok cnm butun herseyin iceriginde birseyler var hic biri temiz degil o yuzden