funnymummy Kızlar 5 haftalıkken yerleşme kanaması görülürmü dün 2 kere peçeteye ilk pembe sonra kahverengi geldi bugün de kahverengi geldi yerleşme kanaması olabilir mi
Susann funnymummy bendede 3 gündür bu şekilde leke vardı doktora gittim betama baktı değerim düşmüş düşük yaşıyorsun dedi bence aksatmadan doktora git inşallah iyi olursun
funnymummy Frnrhf kahvesever__ malesef doktor şansım yok yurtdışındayım ve burda ilk 3 ay düşerse düşsün modunda umursamıyorlar asla daha önce de böyle bir kayıp yaşadım devam ederse Türkiye’ye bile gelmeyi düşünüyorum
kahvesever__ funnymummy ben de yurt dışında yaşıyorum burda öyle birşey yok ben doktorumu arıyorum ve doktorum çağırsa onun yanına gidiyorum yoksa bana derse acile git diye acile gidiyorum sizde doktorunuzu arayın olmazsa acile gidin bakıyorlar orda
funnymummy kahvesever__ hangi ülke canım ben ilk kaybımda açıdan ölüyordum da ilgilenmediler yok burda öyle
kahvesever__ funnymummy Fransa’da yaşıyorum ben valla buralar çok çok iyi Türkiye deki doktorlar gibi ilgileniyorlar ben memnunum gayete
Zynbt Benim de öyleydi. Çok önemsemedim yerleşme kanamasıdır diye. Hemşireyim 24 saat nöbet tutuyorum her ihtimale karşı dr gideyim dedim. 1.5 aydır raporluyım 😔 düşük riski..
funnymummy Zynbt Susann bende çok korkuyorum ve evde dinlenmekten başka birşey yapamıyorum doktora gidemem kabul etmiyorlar normal bişey olmaz diyorlar anca