Mltm07 42. Haftada doğuranlar hiç sancısı gelmeyenler bile var.. sancın olursa gidersin doktora sezeryana alır zaten. Benim gibiler var bide 39. Haftadayım doğuramadım 🤣 nst de sancı çıkıyor ama hissetmiyorum belki sende hissetmezsin. Geç olsun güç olmasın bebeğin içerde 1 günü dışarda 100 günüymüş. Yani içerde kalması onun için en iyisi.