Yenianne54 Merhaba can anneler 37+4 haftalık hamileyim bir kaç gündür kasık kemiklerimde ağrı var bugünde bacak ağrısıyla uyandım normal mi bunlar yada bişeye işaret mi ilk gebeliğim acemiyim
elftrndmrci Yenianne54 35+5 im bende. 32. Haftadan beri bel bacak ağrılarıyla başım dert de. Bide bel fıtığım var benim. Doktorum fıtıgın olmasa da ağrır artık ağırlaştın dedi. Ama bu kadar ağrı beni hem çok yoruyo hemde korkutuyo🥺
Oznurakts Yenianne54 merhaba :) bebek ağrıyla doğacak zaten gayet normal. Endişeye gerek yok kanama olmadığı sürece. Benimde ilk gebeliğim.
Yenianne54 elftrndmrci başka bişey demediyse normal o zaman hayırlısıyla gününü doldurup alırsın inşallh kucağına 😍