Civcivinannesiii Deniz0011 neden zararli olsun zararli olsa dr ler neden cagirsin ben her ay gidiyorm.kontrole
gamzosgamzos Deniz0011 ilk kızımda riskli gebeligim vardı 30.haftadan sonra her hafta ultrason giriyordum 😊
Dmllale 2 ayda bir gidiyordum 3 aylık olana kadar şimdi 3 haftaya çıkardım 😀 Doktorum zararı yok kontrollerde de gelebilirsin dedi hatta😀