Srfe_01 Kızlar 9 haftalık gebeyım kahve lekem gelmeye başladı progestan kullanıyordum ağrım olduğu için vermıstı onuda leke de gelınce iğneye gectık ultrason da bebek ıyı dıyor fakat bu leke sizce niye benım gıbı olan varmı.
Esmanurr3 Bnmde 7.hqftadan 13.haftqya kadar oldu 14şuqnda dikkat ediyorum ilişki yok çok ayakta kalmıyorum genelde uzanıyorum rahim içinde kanamam oldu ilk sonra rahim ağzında vardı onun çıktı sizin neden bilmiyorum