gamzosgamzos dilarakocc şeker yüklemesini muhakkak yaptırın yaptırmadıysanız benim ilk gebelikte fazlaydı yüklemede şeker tespit etmistik
dilarakocc gamzosgamzos evet şeker testi yaptırmıştım ama normal çıktı bende anlamadım amniyon sıvı sınırda dedi doktor fazlaymış
gamzosgamzos dilarakocc o zaman korkma canım seker yoksa benim diyet ve insulin kullanmama ragmen suyum hep fazla gitti ama cok sukur su fazlalığından dolayı bir sorun yasamadım sadece karnım cok buyuktu ve gergindi
pppnar456 dilarakocc Canim benimde suyum fazlaydı başından beri sadece karnın büyük oluyor ve bebekte iri oluyor şuanda 35 haftalık olduk çok şükür su fazlalığindan bişey olmuyor
gamzosgamzos dilarakocc birde dusun benim 22.haftadan beri fazlaydı taa 37+6da dogum yaptim hic stres yapma
dilarakocc gamzosgamzos ay çok sağolun ya valla içim rahat etti hastaneden çıktığımdan beri eve nasıl geldim bilmiyorum düşünmekten stres yapmaktan bide internetten araştırıyorum yok amniyosentez yok hayati risk bilmem ne valla ödüm koptu
gamzosgamzos dilarakocc ahhh bu internet tabi haklısın korkmakta ilk zamanlar bende cok korkmustum ama doktorum icimi cok rahatlatmıştı
Poyrazin_annesi Benımde suyum fazlaymıs doktorum dedıkı eger dahada artarsa suyun fazlasını çekıcez dedı . Cok sukur gecen kontrole gttm suyum ıyıymıs bu haftadan sonra daha su artmaz dedı 28 haftadaym ama ultrasonda 30’cıkıyo.