mammaaa33 Zeynocuk 8. Haftada gördüler karnımdan ama bunun yaşadığınız yerle ne alakası var çözemedim ..
zynpada Zeynocuk 28 e kadar alttan muayene ettiler canım. Rahim boyu en rahat oradan ölçülüyormuş öyle demişti doktorum. Sonrasında alttan bakmadı büyük ihtimalle yaşam sınırını atlattığı için :)
ressamistanne Zeynocuk Vala onlara kalsa paso alttan bakacaklar üstten ne göremedilerse alta bakıyorlar hafta sınırlaması yok
Zeynocuk zynpada aynen öyle kuzenim dediki 3ay alttan sonra üstten baktılar diyor ama benim 1.cisini 36haftaya kadar baktılar
Simaynaz34 Zeynocuk 7.haftamda alttan muayene etti doktorum rahim geriye dönük olduğu için.ama biraz daha büyüyünce ultasonla görebiliriz dedi
Zeynocuk Simaynaz34 inşllah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşllah canım benim şuan 8haftalık hep alttan muane ediyorlar
Ysa Zeynocuk Zeynocuk bende almanyadayım bana 12. Haftaya kadar baktılar ama erken doğum tehlikesi olanlarda doğuma kadar malesef bakılıyor açılma var mı yok mu diye