Bugün hem şeker yüklemesi yaptırdım hem de 24.hafta için rapor istedim, izne ayrılacağım. Bana verdikleri kağıtta ‘ayakta epikriz’ yazıyor. Kaç haftalık hamile olduğum vs yazıyor, bebeğin kilosu boyu vs yazıyor. Direkt rapor diye yazmıyor sizin de böyle miydi? Bende bir yanlışlık mı oldu