Üzüntüden düşük yapan var mi aranızda?Şu zamanlarda bazı nedenlerden dolayı çok zor günler geçiriyorum.Neredeyse her günüm ağlamakla geçiyor.Çok korkuyorum 3 aylık hamileyim kasiklarimda agrilarim basladi.Birsey olacak diye ödüm kopuyor,korkudan devamlı yatıyorum.Bebeğimin yaşadıklarımdan etkilenmesine ayrı üzülüyorum,bisey olursa korkusu ayrı ne olur bana bir akıl verin kızlar..