Ya arkadaşlar 14+4 de hasteneye gittim cinsiyeti öğrenmek için doktor 20 dakika rahat baktı bebeğimiz oturur pozisyonda olduğu için bi türlü göremedi sonra hareket etti ve yatış pozisyonuna geçti yine görmekte zorlandı ama sonra tamam gördüm dedi kızınız olacak ve 1 hafta sonra tekrar gelin emin olmak için tekrar bakalım dedi acaba yanlış görmüş olabilir mi ben kız bebeği için hazırlık yapıyorum Bile örgü falan sizce yüzde kaç doğrudur