moom222 Kızlar 5+4 günlük hamileyim ne zaman karniniz çıktı ayh hiç bir belirtisi bile yok kendimi hamile gibi hissetmiyorum 😔
Deletedmom_85 moom222 ooy Allah bağışlasın ya gerçekten belirti olmadan hamile olan varmış ya 😄 bende eğer belirti olmadan Allah izin verirde hamile kalırsam bende sanırım hiç hissedemem gibi geliyor hamile olup olmadığımı hahahah
kubracyln moom222 17+6 den sesleniyorum ben hala kendimi hamile gibi hissetmiyorum 😂 belirtim hiç yok sadece bu ara kaşık ve sırt ağrım var hafif göbüş bu hafta itibariyle kendini belli etmeye başladı ama minicik bişi 👼🏻
moom222 Deletedmom_85 cnm gerçekten YK kendi kebdime diyorum ki hamile değilim galiba ben randevumu bir hafta var heyecandan ölçen üç düşükten sonra ilk gebeliğim bu 😊🤲😔
papatya-123 Deletedmom_85 Bende belirti olmadı öğrendikten sonra bile 😁 Hamile olduğumun farkında değildim ilk zamanlar unutuyordum bile. Sonradan alıştım hareketleri hissedince biraz daha farkettim. Artık ağırlık bindi unutmak mümkün değil 😂
moom222 kubracyln kasık ağrısı karın altında bndede var o saol asa gerçi o dada korkuyorum adet olcam diye 😂 maşallah size ve meleginize 🥰
Deletedmom_85 moom222 hadi güzel sonuçlara inşallah. Regl zamanı kasık ağrınız olur muydu? O da mı olmadı hamile olunca eğer ağrınız oluyorsa tabi
SedanuKocabey moom222 benim 5. Aydan sonra anlaşılmaya başlamıştı karnım. Çünkü normalde de göbekli biriyim 🥲🐥
Mayis moom222 benim ilk hamileligimde göbek yoktu erken belli olmaya başladı karnım o zamanlar 63-65 kilo falandim hey gidi günler hey😂 şimdi 80 kilo ile hamile kaldım 17 haftaligim hiç hamile olduğum belli olmuyor çıkan bişey yok.
Deletedmom_85 papatya-123 aaay maşallah subhanallah Allah bağışlasın. Regl zamanı kasık ağrınız olur muydu. Hamile kalınca o ds mı olmadı eğer oluyorduysa😄
moom222 Deletedmom_85 oluyor cnm regl ağrısı GB karnın altında devam ediyor ama. Öyle ince yanma GB bir sancı
moom222 Deletedmom_85 hamile kalınca oda oldu cnm devam ediyor birtek böyle göğüsler dolu ama ağrı adet sancısı adetteki GB goguslerin dolgunluğu
papatya-123 Deletedmom_85 Regl süreçleri ağrılı geçiyordu bazen az bazen daha çok. Adetim on gün geciktikten sonra test yaptım ben. O güne kadar da ha geldi ha gelecek. Ahhaaa bu adet ağrısı diye diye bekledim. Adet olacağımızı bildiren minik ağrılar oluyor ya asıl ağrıya geçmeden önce. O tarzdaydı ama ayırt edilmez çünkü ben direk adet olucam diye bekledim. 3 senedir de deniyoruz o yüzden hiç ihtimal vermiyodum 😁 böyleyken böyle
papatya-123 Ben biraz da oversize giyindiğim için 27. Haftamda doktora gittim doktor anlamadı hamile olduğumu 🤣🤣 o gün de çok bol giyinmiştim haklı adam. Ben zayıf olduğum için 16. Haftada kendim farkediyordum. Dışardan belli olmaya 28-29 civarı başladı
moom222 papatya-123 ileri haftalarda belli olması faha güzel defil mi ya soğuma yakın pat çocuk doğdu kilolar gittoewki haline geri döndü 😊
Deletedmom_85 moom222 rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌼 eğer doğduysa da Rabbım hayırlı uzun ömür versin 😊
papatya-123 moom222 Ben ilk başlarda karnın küçük diyenlere bozuluyodum da sonradan oh dedim. Büyüdükçe hiçbir kıyafete girilmiyor iç çamaşırlar sıkıyor e taşıması da zoor 🤣 kendim minyonum zaten göbeğim de bana göre diye seviniyorum şimdi. Ki önceki göbeğime göre önümde kocaman bir şey var zaten küçük değil vücuduma göre genel karşılaştırınca öyle düşünüyorlar sadece