Bugün girdim kızlar pakizer banu dane baktı ultrasonla arkada bir sürü doktor gebeliğim 25 haftalık ama bebeğim 20 ile uyumlumuş ve Previa totalis diye bildiğimiz durum bile olmayabilirmiş plesenta dekolman(ayrılma)a benziyor dedi direk içerde çok fazla kan var dedi suana kadar yasadığın kanamalardan cok daha fazlası olabilir dedi bebeğim yaşıyor ama ben riske giriyorum her geçen gün heyetten sonlandırma kararı cıktı bizede sordular en zor kararımızı verdik mecburen kabul ettik diğer bebeğimi düşünüyorum bana birşey olursa annesiz ne yapar ben annesiz büyüdüm bebeğimi bu riske atamam çok zor günler bebeğim belki yaşayacak belki yaşamayacak belki toprağa koyacağım bir anne babanın en acı anı bu olabilir sanırım rabbim kimseye yaşatmasın inşaAllah güzel şeyler olur belki yaşar umudumu kaybetmiyorum Allahıma emanetiz,hepiniz sağlıkla zamanında doğurun kendinize dikkat edin.🌸