Ufay 5 gün önce kan testi yaptırdım negatif çıktı reglim 1 gün gecikti acaba idrar testi yapmalımıyım yoksa bekleyeyim mi
Erdacigdem Bir kaç gün daha bekleyip yap istersen canım 🙏🏼 İnşallah seninledir bebeğin 🙏🏼 Benimde gecikmemin 5. Günü bu ay güzel haberler alalım inşallah 🙏🏼
bebeksuuuu1696 Ufay hemde nasıl deli gibi ağrıdı 5+2 yine şuan hala ağrıyor . Doktorum tutunmaya çalıştığı için ağrıyor çok normal demişti