yaseminarasays Dün doktor kız olabilir dedi ama bir dahaki muayenede belli olur dedi anneler sizde var mı cinsiyeti sonradan farklı söylenen?
Nesli15 yaseminarasays bende bugün gittim bana da benim tahminim kız dedi ama daha küçük olduğundan kesin diyemem bidahaki ay daha net olur dedi ama erkek olsaydı kendini daha çok belli ediyor dedi
Elifkzlcn aysnrsvs Bana da dün perinatolog 12+1 yüzde 80 erkek dedi ama gönlüm yüzde 20 lik kısımda 😂 tabiki Rabbim hayırlısını nasip etsin iki oğlum var 3. yü gönlüm kız istiyor 😍