Aysegull00 biberon ve emzige alistirmayin ki meme reddi yapmasn yoksa birdaha kolay kolay emmez sizi.. biberondan bir cekmede mama veya sut geldigi icin o daha kolayina qeliyor ama anne göğsünden emer emmez sut gelmiyor birkac kere cekmesi lazim ki oyle qelcek cenesi henuz kuvvetli degildir biraz cabalayn gogsunuzu bebege vermeden önce biraz skip sutu hazir edin ki oda alsin hemen daha biberon icin cok küçük çünkü