Erken doğum riskim var 30+1 im pazartesi gecesi hastanede yattım ciğer geliştirici yaptılar sancıları azalttılar eve çıktım fakat sabahtan beri yeni birşey oluyor belden sancı girip üç dakika sürüyor zonkluyor bu doğum sancısı olabilir mi nst de zaten çıkıyor sancılarım ama sadece karnımda oluyordu belimde yeni başladı