Merve-0535 hayir sadece yattim ben diger gebeligimdede bu sorundan dolayı yattığım için biliyordum böyle olacak bide ikiz olunca ekstra özenliydim öğrendiğinden beri yatıyorum wc tek kalkıyorum yemeğimi bilr yatakta yiyorum çok şükür bu haftaya geldik inşallah devamı da olur