Merveilgaz İnsan hamile olmayınca işin içine girmeyince bende böyle sanıyordum. Hamile karnı ilk 2.-3. ayda çıkar sanıyordum. Şuan 26 haftaligim hâlâ yok dümdüze yakın, hafif yemek sonrası şişkinlik var gibi. Zaten gaz ve şişkinligin de çok olacak hamilelikte. Akşam karnın gebe gibi görünür sabah söner, endişe etme.