Derinimm benım Aıle hekımın tera d3 oral damla verdı günde bir defa 3 damla ağızdan acıkcası zor olmuyo damla seklınde daha rahat oluyo bu arada markaları mı farklı acaba neden sızınkının markası farklı tum bebeklere aynı verılmıyor mu 🤔çünkü saglık bakanlıgı verıyo neden farklı acaba