Kaç hafta sonra bebeğimizin cinseyetini öğreniyoruz ben 12 haftalık oldum he bu arada ben covid asisi oldum alman yani ama bende 2 gün sonra kaşıntı oldu sonra dedimki sinek isirdi meğerse igne alajirik yaptı doktorlar bile çok şaşırdı ben hiç bişey anlamadım önce kadın doğuma başvurdum sonra gazı devlete basvurudum cildiye gittim sonra krem verdi şuan iyim ama gerçekten bu durumda olan varmı acaba