Muselo canım ıhmal etme evet o agrı Rahım buyudugu ve bagırsaklar sıkıştığı ıcın benımde öyle oldu hatta çok sıddetlıydı ben hastaneye gıttım göbek fıtıtıg cıkabılıyormus hamılelıkte sonrasında şükür cıkmadı ama dogumumdan sonra wc cıkamamıstım genel cerrah gorsun dedıler fıtık olabılır mı nıye karın kaldı dıye bende ben fılmımı hamıleyken cektırdım ultrosonada gırdım detaylı fıtık tarama testı temız cıktı durum oyle olunca hamılelıkten sonrada sonuclarım temız cıktı egerkı hamılıkte gıtmeseydım sezaryanlı sekılde çok acı cekıp ugrasıcaktım 😞