Bbsra bende fmf hastasıyım.36. Haftaya geldik elhamdülillah hiç sıkıntı olmadı.hem romatoloji hemde kadın doğum doktorum mutlaka ilaç kullanmamı söylediler.hem hamilelik hem emzirme döneminde hiç bi sıkıntısının olmadığını ve bırakmamam gerektiğinide.çok korkuyodum hiç atak geçirmedim.bnm ataklarım adet günlerimde oluyodu şimdi tek korkum doğumda atak geçirirsem😔