Ozfurmet Merhaba arkadaşlar 30+1deyim ama bel ağrım ve karnımın içinde acı hissi oluyor birde ilk gebeliğim bilgim yok su gelmesi nasıl oluyor idrarla ayrımı nasıl yapılır şüphem varda şimdiden çok teşekkür ediyorum görüşleriniz için 🌸