İki gündür sağ bacağımda boydan boya bir sızı var kızlar. Kendimi zorlayacak bir şey de yapmadım niye böyle oldu anlamıyorum. Proluton iğne kullanıyorum, acaba onun yan etkisi mi diyorum ama bugüne kadar böyle bir yan etkisine de rastlamadım. Veya kramp mı bu onu da bilmiyorum, böyle uzun sürmesi normal mi ki? Bilgisi olan ya da yaşayan var mı bu durumu 🤔