kubraQwe 7 haftalık gebeyim karından baktı doktor hiç bir şey gözükmüyor dedi böyle olan var mı idrara sıkışıp geri gel dedi
omerim32 kubraQwe canım aynı seyı yengemede soyledı sonra alttan baktı maalesef bebeği goremedı kürtaj olacak😞
Mrvsmt2502 kubraQwe cihazla alakalı olabiliypr 7+4 te karından görememişti sonra vajinal baktı bi sıkontı yok şükür 26 haftalığız şuan
Sunayaz kubraQwe benim kızımda da öyleydi hatta 8 haftalık olana kadar kalp atışını bile duyamadık.ama şimdi çok şükür 2.5 yaşında 😊😊 içini ferah tut inşallah güzel haberler alırsın🥰
omerim32 kubraQwe canım bı doktora gıttı o kese var bebek var dedı sonra baska ıkı doktora gıttı yok demısler sen baska doktorlara da gıt
kubraQwe Mrvsmt2502 yaaa insalah öyledir yani nereye gider kese bile gözükmedi ama benim of stres ediyorum hep gerçekten
Fatmasvs Benim de öyle kese çok güzel ama içi dolu mu gözükmüyor dedi. 30unda tekrar gidecem inşallah bebek vardır
Mrvsmt2502 kubraQwe evet 4+5 te kese görünmüştü 3 hafta sonra aynı hastaneye randevu bulamadığım için başka haftaneye gitmiştim 2. Hastanede görünmemişti
Mercimek-vee-annesii Bana da zeynep kamilde de öyle dediler 6. Haftada ama özele gittim gayet net bi şekilde göründü cihazların kalitesiyle alakalı özelde 4K ultrason ile baktı doktor hiç bir sıkıntı yok dedi başka bi doktora görününün bence
kubraQwe Sunayaz İnsallah öyledir de benim 2 gün önce gözüktü kese kalp atışı herşey şimdi hiç birşey yok diyor
kubraQwe Mrvsmt2502 Mrvsmt2502 yaa inşallah benimde öyldir benim bir de kanamalı geçiyor o yüzden çok korkuyorum
Kelebekbusra kubraQwe ı İmkanınız varsa lütfen özel hastaneye gidin derim kanama geliyorsa zaten sıkıntı olabilir dinlenin lütfen hıc iş yapmayın ayağa kalkmayın cok guzel haberler devam etsın bııznıllah