yigitegenin_annesi1 Oğlım normalde aktfi bir bebek srükli g0n içinde hareket eder dün gece aileden kaynakl7 bir tartişma oldu baya büyük bir tartışmaydı o an çok korktum ağladm titredm korkudan yaşadıgum stresten mi bilmiyroum çook gafif ağrm oldu beldrn giren ağrı 10 dk sürdü ama o an bebeğimin harketleri iyiydi tekme vs atıyrodu bu sabah uyandım tık yok uğraşiyorum harket etsn diye karnımı salıyorum tıklatıyroum ama çok hafif sağa sola kayıyor ama anlık kayma sonra yine duruyor şu an karnım çok sert 😖
pijamaboregi yigitegenin_annesi1 acile gitme şansın varsa acile git bence 🥺 haftan da ileride allah korusun önlemini al kuzum
nevarneyokk yigitegenin_annesi1 Dürtükleseydin biraz en son ne zaman hareket hissettin ? Tatlı yiyip su falan içtin mi ?
Ozlem2904 yigitegenin_annesi1 azda olsa hissetmeniz hic hissetmemenizden iyidir. Gecen derbi maci vardi ya FB -GS o zamn kayinvalidemlerdeydik kaynim gol olunca bagirdi kendisi tam b futbol delisi ve ben hic beklemedigimden cok asiri korktum elim ayagim bosaldi karnim bacaklarim ellerim titriyodu. O gece bebegim nerdeyse hic kipirdamadi. Biz ne yasiuosak bebeklerimizde ondan etkileniyo malesef. O stress sinir bebege yansimistir mutlaka. Uzanip dinlenmenize bakin. Meyve turu seyler hareketleri daha cabuk hizlandiruyo arttiriyo cikolata sekerli sudan ziyade. Meyve yemenizi oneririm. Son haftalarda saat basi 4 hareket diye biliyorum ben ona gore takip edin
Azizinannesi2 yigitegenin_annesi1 sakin kal biraz daha bekle mesai saati falan deme bir acile git stres yapma kuzum
yigitegenin_annesi1 pijamaboregi biraz daha uğraşcam şekerli tatlı bieşy yedim uzanıyroum inşlah harket edrr
yigitegenin_annesi1 pijamaboregi nevarneyokk Ozlem2904 Azizinannesi2 alcang Zeyzey97 SelinYakgul burcusami tazeannecik1 Efilemii Megaa Nymphadoraa Acemianne__ Zeyn_mom Sağlık ocağinq gittim kalp atışını dinledim gayet iyi atıyor kalbi dedi aile hekimi normal dedi doğdu doğacak yeri dar o yüzden serbest harkeket edemiyor sizlere çok teşekür 2derm moral verdiniz anne olmak zor kanrındayken telaşlanırsın doğduktan sonra teleşlanırısn bu telaş h bitmeyecek rabbim kimswyi evladıyla sınamasn 💗
yigitegenin_annesi1 nevarneyokk dün gece biraz canlıydı hareketleri bu sabah çok az karnımı sallıyorum sağa kayıyor o kadar duruyor sonea
nevarneyokk yigitegenin_annesi1 Bir günün bile çok fark ettiği oluyor hareketlerde . Önemli olan hareket hissediyor olman çok aktif olup olmaması önemli değil . Tepki alıyorsan korkma kuzum ❤️
yigitegenin_annesi1 nevarneyokk evet tepki var kayma ama anlık şu an durgun inşlah ilerleyen saatlerde canlanır
yigitegenin_annesi1 Azizinannesi2 biraz dah abeklicem düşünmeyye çalişcam inşlah harekeeti kuvvetlenir geçen doktor yatiş vermişti kabul etmemiştim şimdi gitsem yatiş verirler mi doktor gözetiminde olmam dah aiyi bebeğime biiey oldu kaygısıda olmaz
yigitegenin_annesi1 SelinYakgul burcusami Zeyzey97 tazeannecik1 tşk ederm yorumalrınız için sadece kayma var oda anlık ilerleyen saatlere bakıcam yine aynuysa acile gidicem doktorum yatiş vermişti brn iatemdim keşke dinleseydim onu şimdi belki bebeğim kucağimdaydı bu kadar stresli düşümezdm😖
SelinYakgul yigitegenin_annesi1 zor biliyorum ama düşünmemeye çalış sen adapte oldukça daha çok strese gireceksin ve çocuk etkilenecek. Yattığın yerde ayaklarını üst üste at ve kasıklarından çok hafif şekilde bebeğe uyarı ver canım. Çok şükür kayıyor ama yüreğin ferahlasın istiyorsun seni çok iyi anlıyorum. Tatlı bir meyve ye üstüne su içtikten sonra bu dediğimi yap lütfen ♥️🥰
burcusami Belki uyuyordur, biraz daha bekle bence, uzan bebeğinle konuş biraz, sevdiği bişey varsa ye onu, sakın olmaya calis, Allahın izniyle ins iyidir bebeğin
tazeannecik1 yigitegenin_annesi1 Canım bence bi acile git nst falan çekerler herhalde için rahatlar en azından,benimde ilk gebeliğim bi bilgim yok pek 😕
Efilemii yigitegenin_annesi1 bebekler anne karnında herşeyi hissediyor canım benimde böyle olmuştu doktora gittim ve sırtı dönüktü asla yüzünü dönmedi hatta doktor ultrason resim veremedi ne yaptın da sana böyle küstü annesi demişti doktor muhtemelen stresin bebeğe yansımıştır pozitif düşün uzan dinlen güzel şeyler dinle ve bebeğimle konuş karnını sev
yigitegenin_annesi1 Efilemii kesnlikle stresti allahın cezaları kavgalaeı tartışmalaeı bitmez her yıl aynı ayda tartışma olay çıkartılarlar nausl bi yere düştm anlmadm inşlah onlar yüzünden bebegime bişey olamz