Spinal sezeryan oldum ameliyat sırasında bir şey hissedilmiyor iğnede normal kan aldırıyorsunuz ya ondan bile hafif inanın korkmayın, ben acil sezeryana alındım ve sezeryan hakkında bilgim yoktu normal düşündüm hep çatım dardı sancılarımda çıkınca yatış verildi, uyuşukluk geçince ağrı oluyor ama normal bi Ağrı zaten sürekli ağrı kesici serum takıyorlar bi de iğne yapmışlardı ağrı kesici, ama ben sezeryan olduğum gece ayağa kalktım ve sonrasında iki kez yardımla ayağa kalktım 3.gün kendim işimi görüyordım:):):) sezeryandan hep korkuttular hiç de korkutucu değil valla şükrediyorum