Doğum sancısı böyle başta iki saat arayla filan başlayan var mı sabah 8 de bir ağrıyla uyandım lavaboya gittim birşeyim yoktu geçtiğinde döndüm uyumaya 10 gibi bir daha geldi kalktım yine tuvalete sıkıştım diye yine tuvaletim yoktu ama birkaç dakika ağrı sürdü 11 de bir daha uyandım ağrıdan şimdi belime yayılan bir ağrı var regl ağrısının kat kat fazlası gibi böyle tuvaletim varmış gibi hissettiriyor ama tuvaletim olmuyor birkaç dakikaya hafifleyip geçiyor ama o an kitleniyorum bu sancı böyle Birşey mi su veya nişan yok, hangi aralığa düşerse doğum sancısı olduğuna emin olurum