pamukkizimm valla kardeşlerim için gitmiştik önceden numune hastanesinin orada idi muayene ücreti biraz yüksek haliyle talep gören bir hekim olduğu için. Ama gerçekten alanında çok iyi biriydi. Çaresizce gezerken biri anlattı kendisine gittik çok memnun kaldık. Şu an nerede muayenesi bilmiyorum ama benim de çocuğum doğunca kontrole ona götüreceğim.