Kızlar bat günüm bugun . Henüz test yapmadım geçtiğimiz ay kimyasal gebelik geçirdiğim için korkuyorum yapmaya açıkçası. Düün akşam şöyle bi olay yaşadım. Benim borcamlarım buzdolabımın üzernde bende yerne yerleştirirken uzandımm yerne koyayım diye o ann kasıklarıma birden ağrı saplandı. Böylr nasıl tarif edeyim karnımın içi acıdı gibi bişi. Ama ben bu zamana kadar hep bu şekilde yerleştiririm ve hiçbir yerim acımazz acaba hamile oldugum için acımıs olabilirmi??