zeyzey89 8+5 im kuzum bende ben gebelikten önce hergün tuvalete çıkardım şimdi 3 4 günü buluyor en son perşembe günü tuvalet e çıktım dün akşam gaz sancısı tuvalet ihtiyacı beni mahvetti karnım 4 aylık gebe ye döndü oturup kalkarken yandım resmen 😥 dün gece duphalac içtim iki ölçü gece 3 de ağrıyla uyanıp ishal şeklinde yaptım daha rahatım tabi ama yürüyüş şart kesinlikle başka türlü olmuyor incir felan aldım şimdi ananas da alıcam bugün akşamları yicem forum da gördüm çok ilaca yüklenmek istemiyorum ne varsa denicem artık 🙄
Ki kızlar her yemeğim benim zeytinyağlı bide düşünün yani ben evde sıvı yağ bile bulundurmuyorum 😥