Tecrubeli anneler
Henuz bebegim dogmadi ama oda termometresi almistim b kac hafta once oda sicakligi hep 21-23C arasindaydi. Ama simdi kombiyi kiş ayarina getirsemde ev 18 19C lere dusuyor. Daha ne kadar yakabilirim o gaz ne kadar yeter bilemiyorum🤦♀️ bebekler icin ideal sicaklik 21-22C mis. Siz evde bebeginizi nasil gydiriyosunuz? Bebegim dogunca uyku tulumu gydirmeyi dusunuyorum geceleri ama gunduz nasil giydirmeliyim? 18 19 cok mu soguk olur onun icin