dilara_cinar99 Keskinn07 Ben 27. Haftamdayım ben bile hissediyorum oralarda elektrik çarpıyor gibi hissediyorum bildiğin 😅
_ipekkkkk Keskinn07 Aynen bende öyle hala düzensiz 33+4 olmasına rağmen ama bazı bebekler sakin olurmuş 🙃 Önemli olan hissetmek hiç hissetmemektense az hissetmek bile içini rahatlatıyor insanın Sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar canım 🤲🌸😊