Didemk Arkadaşlar ultrasonda su fazla çıkıyor şeker testi yapıldı ama çok şükür temiz çıktı yani şekerim yok suyu fazla olup normal doğum yapan var mı
Gul33 Didemk meyveyi çok yiyor olabilir misiniz? Bana da ayrıntılıda üst sınıra yakın demişti doktor. Şeker olabilir demişti ben hemen diyete başladım, meyveyi azalttım. 2 hafta sonra kendi doktoruma gittim, o suyu normal buldu, yüksek değil dedi.