Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim yavaş yavaş bez stoğu yapmayı düşünüyorum indirime girdikçe malum fiyatlar artıyor bebek bezi sevdi sevmedi muhabbetine girmek istemiyorum baby me alacam eskiden böyle bir sey mi varmış 😀 1 2 ve 3 numara kaç paket lazım oluyor bebeğim hep ortalama kiloda ne cok iri ne zayıf