Zeynoooooo Mrb kızlar bugün itibariyle 38 haftaligiz haftaya perşembe yani 39+1 de sezeryan olacam sizde durumlar nedir sezeryan gününüz ne zaman Son günler nasıl geçiyor
Masalk19 Zeynoooooo Merhaba 38+3 olduk bizde cuma günü doğum var ikinci bebeğim biraz korku var Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin inşallah 🥰😊
Yavuzz Zeynoooooo saglijla alırsin inslalh kucağına aynı gün alıyoruz nasipse bizde 39+3 olucaz öğün sezeryan dogum olucak