Gulcandnrts 7+4 üz kucuguz ama sanki biseler oynuyor göbeğimin içinde dışından belli değil ama içten içten hissediyorum sizce normal mi 😍
Maaaile Bu haftada hissetmeniz imkansiz. Çok aşırı minikler çünkü. Bağırsak hareketleriyle karistirilabiliyor :)
Seymaben Gulcandnrts o haftada bebegi hissetmen imkansiz hareketli bile olmuyorki bebek ayrica asiri minik bagirsak hareketlerini hissediyorsundur🌺🥰
Sssna Gulcandnrts 7 de frambuaz 8 de üzüm tanesi kadar canım kaç kat derinin aktında doktorların söylediği ilk hamilelikte 18. Haftadan önce imkansız. 2. Ve sonraki hamilelikte zayıfsanız eğer en erken 14. Hafta
Bebetonunannesii İlk gebeliğim 20+2 henüz bişey hissedemedim 😅 sizin nasıl oluyor anlamadım ama bnce gazdır o Bnde ilk zamanlar öyle sanıyordum doktor hissedemezsn çok küçük dedi