Defne34 Arkadaslar 2.sezeryanda 39+2 cok mu gec olur? Bekleyemez mıyım acaba lutfen tecrubesı olanlar yardım edebıljr mı
[silindi] Bebek beklediği sürece bence bir problem olmaz. Zaten bebek gelmek istese de acil seseryana alıyorlar ☺️
Defne34 [silindi] evet bnde bole soledım aslnda ama doktor bana dıyor kı rıske gırıyorsun yanı sürekli korkutuyr benı yanı bırde rıskte yok bnce 39.haftada oluyorum
Hzlkaya Defne34 ikinci gebelikte daha erken geliyormuş bebek doktorum öyle demişti benimde ikinci gebeliğim erken gelir dedi 37de sonra alırlar heralde çok bekletmek istemiyorlar ikinci gebeliği