cihandurumerve 12 haftalık gebeyim şuan hali hazırda kadın doğum doktorum var ama ciddi şekilde zam geldi özel kliniğe gidiyordum fiyat yüksek gelince yeni doktor arayışına girdim. Medipol Çamlıca da iyi güven veren kadın doğum doktoru var mıdır kızlar?
G_M_Z cihandurumerve canım ben Çamlıca Medipol e gidiyorum. Doktorum da Zeynep Elmalı ve çok memnunum kendisinden🥰 yarın 31.haftama giricem başından beri de ona gidiyorum gayet ilgili Güler yüzlü biri🥰 sen aklındakileri sormadan o sana anlatıyor içeriye tek giriyorsun ama ultrasona geçince eşini alıyor içeri beraber görüyorsunuz ve güzelce inceliyor her seferinde bebişi🥰öyle oldu bittiyse getirmiyor 🥰
MrvGndzz cihandurumerve canım bende hüsniye sedef BİNÖZ e gidiyorum çok memnunum. Normal ücreti 175 tl sanırım ama ben indirimden faydalanıyorum 131 tl ödüyorum.
sessizizleyici cihandurumerve bende ayse seyma hanıma gidiyorum eşimle beraber giriyoruz kendiside ilgili güzelce anlatıyor sorum varmı diye bekler sorar iki sağlıksız gebeliğim oldu ve psikolojimden cok iyi anlıyor 175 lira muayenesi zam gelir heralde bu aydan sonra
cihandurumerve G_M_Z çok teşekkür ediyorum cevap için 🥰 muayene ücretleri ne kadar bilginiz var mı? Birde doğum ücretleri hakkında bilgi sahibi misiniz
G_M_Z cihandurumerve normal doğum 2700, zorunlu sezaryen 3800 canım tabi bu şu an ki fiyat Ocak ta zam gelecek büyük ihtimalle 🙁