Ebrupoyraz Merweeeeee ülkücü diyeceğinize eski türk isimleri deseydiniz daha iyi olurdu diye düşünüyorum
burcufrkn_ Oglum olsa kesinlikle alparslan koycaktik bizimki kiz😂 bir gun inshallah olursa ya alperen ya alparslan olcak
mercimek1994 ppapatyaa açıkcası insanların görüşlerinize olan yavranız hoşuma gitmedi hangi siyasi partiyi tutarsanız tutun bu sizin yargılayacağınız anlamına gelmez
Beratalpinannesii Merweeeeee kürşad 😍 benim eşim kürşad diye çok tutturdu ama berat olcak o yüzden hemen ikinciyi yapmak istiyo kürşad koymak için 😄😄😄
ozlemkrts Bu sene Alparslan senesi galiba çok duydum bu ismi 🤭bizimde erkek olursa Alparslan olcak inşallah
Beratalpinannesii Shnbsk türkeş fln dedi bi ara benimki iyice şaşırdı valla 🤔😄😄 bi hayırlısıyla bu doğsun diyorum belki diğerleri kız olur diyorum kız olursa da asena koycam diyo 😋😄😄
Seymamurduk Göktuğ Alperen Buğrahan Timur Aybars Metehan Alptuğ Cengizhan Batur Dinçer Turan Ülkücü davaya baş koyan gerçekten laf olsun diye değil ömrünü gençliğini adayan herkes bu arayışa girer. İsmiyle yaşasın inşallah 🙏