Kızlar fitil kullanıyorun dün gece 3 te en son fitil attım az önce tuvalet için kalktığımda çok çok az 1 damla Bİle değil iğne ucu kadar kan geldi korkuyorum birşey olur mu daha önce 13. Haftaya kadar düşük riskim vardı şuanda kadar yok bebek haraketi var sizce acile gitmeli miyim nokta kadar Bİle değil ama korktum acaba fitilden veya dün ağır iş yaptım ondan mıdır ?