Minikpanda12 Merhaba kızlar bugün yatisim olacak ama ne sancı ne açılma hiç bişey yok 41. Haftaya girdik bakalım nasıl olacak suni mi sezaryen mi bilmiyorum lütfen dualarınızda bana da yer verin 🤲🌺
Asudeprenses Minikpanda12 Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah, sağlıklı kucağına almayı nasip etsin cnm
incimercan Minikpanda12 hayırlısıyla sağlıcakla olsun da… normal istiyorsanız önce suni denerler heralde. Dr herhangi bir şey demedi mi? Bana 41’e kadar gelmezse suni ile başlarız, acıya dayanamazsan epidural yaparız demişti. 39+2 bekliyorum hala 😀
Minikpanda12 Asudeprenses Allah razı olsun canım benim cümlemize inşallah sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza
Minikpanda12 incimercan devlette lafı cımbızla çekiyorsun ağızlarından 😑😏 yarın gel duruma göre bakarız dedi dün gece acile gittim ama bakalım birazdan gidicez 🤲 rabbim o dar kapıda bırakmasın kimseyi
Minikpanda12 incimercan Suni alem canm normal olmadı sezaryen oldum az önce çıktım şükür iyiyiz şimdi 🤲 Allah razı olsun
Minikpanda12 incimercan sağ ol canm ama ne zormuş meğer rabbim herkese yardım etsin kimse o sıkıntıda kalmasın ins