SemyeS bende eltimden duymuştum zeytinyağını kızdırıp onu sürüyormuş göğüs ucuna iyi geliyormuş birde sadece göğüs ucunu değil kahverengi olan bölgeyle emzirince yara olmuyor diye duymuştum ama bilmiyorum emzirmek nasıl oluyor bende doğurunca anlarım artık ☺