yaren1234 Çok şükür kötü bişey yokmuş🥰 rahat atlatmiş olanlari okuyunca ici rahatliyor insanin .. sonradan ilaç neden verildi bana böyle bişey vermediler sadece geçici iğne 4hafta dedi doktor ama sanirim bende 10 gün vurulcam. Normal hayatima dönerim ayakta hareketliyimdir kan pihtilaşmasi olmaz heralde 🙄 ben sırf bu ara hep koronadan yatıyorum diye bide bu virüsü taşiyorum diye kabul ettim ama 4 hafta düşününce fazla geldi 🤔