Esraustaoglu aşım yoktu maalesef, benimde 2.-3. Gün tat koku gitmişti hala yok. Öksürük var işte o çok rahatsız ediyor özellikle geceleri uyutmuyor. Doktorumda Parol dışında birşey vermedi günde 4 kez yazmış ama ben en fazla 2 kere kullanmaya çalışıyorum. Allah yardımcımız olsun en kısa zamanda atlatalım inşallah