o1anneadayi Zeyzey27 benim tek doz aşım vardı onu da 7 ay once olmuştum suan 30 haftalık hamileyim covidim 8.gün bugun ve çok zor geçiriyorum koku alamıyorum balgamli öksürük göğüs ağrısı boğaz ağrısı burun akıntısı eklem ağrıları var bugün ağrılar azaldı ama öksürük hala devam ediyor ballı limonlu su ıhlamur çayı sarımsaklı süt ictim bol c vitamini aldim ağzımı sirkeli suyla çalkaladim agrilar için parol içtim kqc gündür çok kötüyüm ilk defa bugün az da olsa iyi hissediyorum
Selin111 Zeyzey27 Merhaba bende 6 haftalıkken olmuştum korkmanıza gerek yok Rabbim koruyor miniklerimizi😍 Her gün bir bardak ıhlamur içtim abartmadan ama sadece 1 bardak ve bal yedim her gün ılık su içtim limon sıkıp bitki çaylarından uzak durun ıhlamur hariç herşeyin fazlası zarardır inşallah kısa sürede atlatırsınız Rabbim acil şifalar versin inşallah 😍❤️
yaren1234 Zeyzey27 bende aşılıydımm korkma geçed inşallah korona kanda pıhtı yaptığından 20.gün oksapar her gün 1 tane sonrada ecopirin geçtim canım
Gulsaharslan Ben de 13. Hafta da oldum günlük c vitamini takviyesi aldım bol meyve ıhlamur , limonlu ılık su boğazlarıma çok iyi gelmişti bol sıvı alımı gerçekten daha kolay atlatmanızı sağlıyor 3 günde atlattım çok şükür inşallah hafif geçirirsiniz geçmiş olsun
donmezzderya Zeyzey27 ya. Merhaba benimd eşleşelim pozitif çıkmış ayni salonda durduk pazartesi salı bir belirti yok ama ondada şiddetli değil bulaşmışmıdır acaba yakın hiç olmadık ama
Zeyzey27 donmezzderya oldunuzmu test noldu durumunuz. Ben galiba havalimaninda kaptim .. uc gun sonra ortaya cikti .. Yani kac gun gecmis ustunden sonra belirtiler cikiyor olabilir
donmezzderya Esraustaoglu beklemedeyim şimdi işte sadece aynı ortamda bulunduk aramızda mesafe vardı ama tedirginim kapalı ortam olduğu için
Esraustaoglu Diloss_14 çok şükür çok sevindim inşallah darısı benim başıma ❤️😭😢🤲 ne kadar süre içerisinde toparladınız
Diloss_14 Esraustaoglu ben ilk gün acile gittim bacak ağrım çok kötüydü yani benden test istediler ben vermedim o derece kötüydüm uğraşamadım yani sonra ertesi gün hiçbirşey kalmadı bende baş ağrısı vardı sadece iyileştim iyi falan dedim sonra bir baktım tad koku gitti o zaman anladım virüs olduğumu test yaptm pozitif çıktı falan öyle yani 1 gün ağrı sızı cektim çok şükür ertesi gününe kalmadı
Diloss_14 Esraustaoglu suan en büyük sorunum tad koku sıfır yani hiçbirşey almıyorum hayattan soğudum galiba böyle olunca virüs tad koku damarlarına tutunuyormus ciğere inmemiş oluyormus kendimi avutuyorum en azından ciğere inmedi
Esraustaoglu Diloss_14 anladım çok geçmiş olsun benim daha 2. Günüm bacak ağrım 2 gün sürmüştü bahsettiğiniz gibi baya ağrılı geçmişti bacak ağrım ama geçti tat koku hala var bende sizin ne zaman gitmişti tat koku
Diloss_14 Esraustaoglu 2. Gün gitti inşallah sizin gitmez çok kötü gitcek olsa giderdi ama şimdiye 1. Yada 2. Gün gidiyormuş
Esraustaoglu Diloss_14 bugün 2. Günüm 😭😢 inşallah sizin kaçıncı gününüz birde çok endişeleniyorum ne zaman geçiyor virüs ve bebeğe baktırmaya hiç gittiniz mi benim sırtım ağrıyor belimle. Birlikte aralıklı 😢
Zeyzey27 Benimde 3. Cu gunum bendede hala tat koku gitmedi . Insallah gitmez burnum cok tikali sadece sinir bozucu bisey agzim acik uyuyorum iki saatte bir uyaniyorum .. Cok sukurrr öksuruk ates yok, ondan korkuyorum 😬sonradan kötulesen oldumu
Esraustaoglu Zeyzey27 benimde 2. Günüm çok geçmiş olsun canım aşın varmıydı benimde hala gitmedi benim sırtımla belim aralıklı ağrıyor 😢 burun tıkanıklığı bendede oluştu ne yazık ki nefes almamı zorlaştırıyor benimde 😭 kaç haftalıksınız rabbim yar ve yardımcımız olsun gerçekten 🙏🤲
Diloss_14 Esraustaoglu yok 10. Gün doktoruma gidicem covid pozitif olunca kimse yaklaşıp bakmak istemiyor doktorlar kötü düşünme bebeğe birşey olmaz canım hamileyken milyonlar var bu hastalığı geçiren ben her gün limonlu su içmeye dikkat ediyorum pıhtı falan olmasın kanımda diye Allah’a emanet ettim bebişimi
Diloss_14 Esraustaoglu benim hiç bel sırt ağrım olmadı ilk gün bacaklarım ağrırken kendi doktoruma gidip bakmıştık bebek iyidi yani en son 5 gün önce baktırdım şimdi 4 gün sonra gidicem tekrar inşallah kalbini ferah tut sende pıhtı atmaması için limonlu su falan iç