arzm28 Kizlar 20+3 um surekli agrim var normal mi acaba daha cok kucuk değil mi niye agrm var anlamıyorum bel fıtığı vardi o yuzden mi blmiyorm.sirtim belim ağrıyor bide karin çevrem:(
aysigil arzm28 benimde akşamları belime ağrı giriyor 20+1 deyim ikiz bebeklerim. Şiddetli agrım oluyor akşamları bebekler büyüyor ondan oluyor diye düşünüyorum
Mihriballim 20 haftadan beri benimde belimde geçmeyen ağrım var vucudt ağrılarım da dahil sanırım magnezyum kullanmak iyi geliyormuş
arzm28 Mihriballim vitamin kullaniyorm içeriğine baktm magnezyum var.sizi de etkiliyor mu günlük yaşantınızi yürürken bile zorlanyrm gecen hafta bu sekilde değildim yaa
Mihriballim arzm28 etkilemez mi ayakta duramiyorum çok üstelik bı kızım daha var bakmam gereken çok zor oluyor
arzm28 Mihriballim ay aynıyız korktum bende acaba skntimi var diye ama inann cok zorluyor ya her yerm dokuluyor resmen rabim saglikla kucağımza almayı nasp etsin cok zorlaniyrm ki daha yolun yarisi
Asfgghjjcansu12 arzm28 valla bilmiyorum eşime diyorum masaj yap popona mı masaj yapcam sen bebeği poponda mı yaşıyorsun diye dalga geçiyor 😂😂
arzm28 Asfgghjjcansu12 ahahah bende esim yanındayken öyleydm malasef artk esim yok kendi kendime masaj yapiyorm cidden baya agri oluyor ya
Asfgghjjcansu12 arzm28 evet ağrı oluyor sağlıklı kucaklarımıza alalım da bu günler de gelicek inşallah yeterki sağlıklı gelsinler 🥰🙏🏻