Çatlatma iğnemin 12.gününde test yaptım. İlk 20dk, yarım saat böyleydi.
https://imgyukle.com/i/okbnsH
Sabah kalkınca böyle olmuş. Kuruma cizgisi değil, baya kalın mor çizgi.
https://imgyukle.com/i/okbVCU
Bunu nasıl yorumlarız? Var mıdır gebelik? İğne 12.günde bu kadar koyu çıkarır mı ki. O kadar etkisi kalmış mıdır?
Uygulamaya göre 3+1 im şu anda.